Vývoj Tomb Raider 2 si žádá hledání nových pracovních pozic

16. dubna 2014 v 23:17 | Willy |  Tomb Raider 2

Na oficiální stránce hry se objevila nabídka práce na několik pozic, které vyzrazují více o chystané hře.

- Hra by měla být filmově ražena,
- opět by měla zahrnovat prvky RPG,
- pracovat by se mělo také na inteligenci padouchů a nepřátel, stealth prvcích, krycím systému či útoku na blízko.

Je patrné, že v hádankách a rébusech mají ve studiu Crystal Dynamics opět jasno XD Doufejme tedy, že do hry nějaké ty hlavolamy nakonec zařazeny také budou XD

Podle dostupných informací, které jsou spíše spekulacemi herních webů se vydání hry předpokládá nejdříve na rok 2015.

Více informací o tomto si přečtěte v původním jazyce na TRF.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Charlie Charlie | Web | 17. dubna 2014 v 20:24 | Reagovat

Dříve než na 2015 bych hru skutečně nečekala, a to spíš až ke konci roku (obzvlášť před Vánoci vývojáři rádi vydávají hry, a TR měl v tomhle směru kdysi docela zavedenou tradici:-) ). A doufám, že tam bude hádanek víc než v TR9, tam sice pár zajímavých bylo, ale třeba ty volitelné hrobky byly vyloženě odfláknuté. Hádanky v nich měly být určitě mnohem složitější a náročnější. Využití fyzikálních zákonů sice bylo fajn, ale na lámání hlavy to moc nebylo.

2 Willy Willy | 17. dubna 2014 v 21:52 | Reagovat

Hru dost kazila možnost nápovědy formou tlačítka, které ti obraz přeplo do speciálního zobrazení, který zvýraznilo interaktivní objekty. Domnívám se, že jednoduchost hry měla za cíl nalákat co největší počet hráčů. Dříve se o Tomb Raiderovi mezi běžnými hráčemi moc nemluvilo, tento restartovaný díl ale zná a dohrál snad každý pařan.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama