Tomb Raider v rané fázi vývoje

17. března 2013 v 23:24 | Willy |  Tomb Raider

Vzpomínáte ještě na rok 2009 a tehdejší uniklé obrázky návrhů vyvíjené hry, která měla být další Tomb Raider? Pokavaď ano, tak po dohrání nového Tomb Raidera si můžeme udělat solidní obrázek, jak bylo původně vše zamýšleno. Z nově uvedeného videa je totiž patrné, že hra se měla skutečně odehrávat v otevřeném světě mystického ostrova plného přerostlých příšer, démonů a všelijakých mutací tak, jak je známe z tehdejších návrhů. Lara měla mít k dispozici pro cestování koně, jako zbroj mimo luk i plamenomet. Z níže uvedeného videa rozpracovaného projektu je na několika záběrech k vidění i malá holčička, která ve hře patrně hrála nějakou roli. Hra měla nést název Tomb Raider Ascension, tj. vzestup. více už ve videu.


No, zajímavé to odhalení že. Nevím jak by hra vypadala, ale tehdy z Crystal Dynamics odcházející Toby Gard (tvůrce původní Lary) prohlásil o tomto projektu, že toto už není Tomb Raider.







 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Kurtis Kurtis | 17. března 2013 v 23:37 | Reagovat

podle mě hrůza a děs a jsem zatraceně rád jak to dopadlo =)

2 Pablo Pablo | 18. března 2013 v 11:00 | Reagovat

Mně se to líbilo, ale ne jako Tomb Raider. Jinak to působilo docela strašidelně

3 Willy Willy | 18. března 2013 v 13:30 | Reagovat

Pablo: myslím, že se autoři dost zamýšleli na tím, co se sérií dál. Motivem se patrně stala japonská hra Shadow of The Colossus, kde hlavní hrdina chtěl vysvobodit svojí princeznu eliminací 16 gigantických obrů (moc pěkná hra, mám doma sběratelskou edici). V době kdy hra pokročila do takovéhoto stádia vývoje patrně nechtěli vývojáři projekt zahodit a tak se rozhodli vytvořit odbočkový projekt LC GOL, kde by použili některé monstra a zbraně, což si lze z tohoto videa povšimnout. Veřím, že by to byla velmi zajímavá hra, svým spůsobem i vyjímečná, ale nevím jak by to přijali hráči série Tomb Raider. Mě osobně se tento projekt zamlouval, je v něm mnoho tajemna a veřím, že i pověstného "Larovského" ticha s okamžikem překvapení. Jsem každopádně moc rád, že máme nyní jasno, co že vlastně měl být původní koncept. A ještě otázka šitá přímo na tebe. Jak se ti líbí nový Tomb Raider? Pomalu začínám připravovat recenzi, ještě ale potřebuji dosáhnout toho levelu 60 v MP abych mohl ohodnotit hru jako celek :-)

4 Pablo Pablo | 18. března 2013 v 21:08 | Reagovat

Shadow of the Colossus znám a ta hra je neuvěřitelně originální. I ti bossové. Strašně se mi to líbilo a musel jsem si pak stáhnout i soundtrack. Tenhle projekt pak mohli udělat taky jako takovou odbočku. Vůbec není špatný.
No... ehmm... nového Tomb Raidera si zahraju až doma. Takže nejdřív 29. dubna. Už tam na mě čeká originálka. A ano i pro mě to je povinnost mít to v originále, jak jste se bavili, že je lepší mít rozhodně hmatatelnou verzi, než jen digitální a já zastávám stejný názor. Tudíž čekám, vyhýbám se viedím a všemu. Ale jestli nebudeš mít moc spoilerodiní recenzi, tak si ji rozhodně přečtu :D

5 Willy Willy | 18. března 2013 v 21:57 | Reagovat

Tentokrát jsem se rozhodl udělat recenzi, která bude hru hodnotit, nikoli prezentovat. Prezentační část bude v úvodu a velmi obecná.

6 Lelanka Lelanka | E-mail | Web | 19. března 2013 v 15:34 | Reagovat

Vývojáři by mohli vytvořit takovouhle "minihru" s Larou. :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama