Září 2011

Propojení modelu s kostrou

28. září 2011 v 21:36 | Willy |  Moje digitální tvorba
Zde je moje první testovací póza Lary (sola wetsuit TR2). Ještě propojit kosti s prsty ruky a mimiku obličeje a budu moci slavit XD Popravdě to je skutečná makačka, obzvláště, když se vše musí člověk naučit sám.

Tomb Raider na PSX v mé poličce

18. září 2011 v 12:47 | Willy |  Mé věci s TR

Konečně :-) Má sbírka TR her na PSX je kompletní. I přes to, že vlastním kolekci TR her (od CORE) na PC, stále jsem pociťoval takové to nutkání vlastnit i PSX verzi her. Tato verze TR mě totiž doprovázela v mých "Tomb Raiderovských" počátcích. V roce 1997 tuším, jsem poprvé spatřil Laru ve své skutečné herní podobě. Byl to level City of Vilcabamba a pařil ho můj brácha. Od té doby jsem byl natolik okouzlen, že jsem si hru doslova zamiloval. Měl jsem to štěstí, že v té době zrovna vyšel TR2 a já si tedy mohl ihned pořídit a zahrát "ještě lepší" pokračování. Na podzim roku 1998 následoval úžasný "vybroušený" TR III. V roce 1999 nám SONY Playstation (díky čipu) postupně vypovídalo službu a my tehdy pokukovali po modernější konzoli SEGA Dreamcast. Každý TR fanda ví, že na této konzoli byla verze TR IV nejzdařilejší (Lařin dynamický stín a galerie renderovaných obrázků propagující Dreamcast). Následovalo TR V, to bylo na Dreamcastu rovněž vydařené avšak v konkurenci s ostatními hrami už to nebylo to pravé. Nyní mám příležitost si tyto díly zapařit tak, jako tomu bylo tehdy (v případě TR I-III), zde jsem Vám zdůvodnil a poskytl náhled této jedinečné krásy :-)