Červen 2011

Pět důvodů, proč nový Tomb Raider pronikne do vaší mysli

18. června 2011 v 13:20 | Wily |  Tomb Raider
Internetový server Games Radar vydal nový článek o chystaném Tomb Raiderovi, volný překlad naleznete zde :-)
Laru známe již několik let. Zažili jsme několik změn, restartů ale vždy je ve své podstatě hra stejná, stále je dobrodružstvím. Nový Tomb Raider (TR) není žádný restart, je to přeměna. Zde je několik důvodů, kterými nás nový TR šokuje.

TR po skončení E3

11. června 2011 v 18:06 | Willy |  Tomb Raider


Gameplay nového TR bylo ve své hrubé kostce odhaleno. Vývojáři nám řekli pár klíčových informací, které mají usměrnit respektive uskromnit naše očekávání. Jedna z nejvíce očekávanějších informací bylo oznámení data vydání. Odpověď nám byla naznačena již v traileru (Fall 2012), potvrzení se však dostavilo při prezentaci gameplay videa hry na E3. Odpověď zní: nový Tomb Raider se bude prezentovat i na příští E3 tj. za rok a jeho vydání je prozatím plánováno až na podzim roku 2012 (značeno Q3). To je poměrně dost času neříkáte?
Lze tedy říci, že nový TR je v hrubé struktuře již narýsován. Nyní mají vývojáři cca 16 měsíců na jeho tvorbu. Video nám ukázalo, jak šlape herní engine, všimnout jsme si mohli grafického pojetí, animace postav zejména Lary a něco málo z fyzikálních efektů.

Druhé gameplay video z úvodu hry

10. června 2011 v 10:36 | Willy |  Tomb Raider

Ukázka úvodní části hry byla prezentována na E3 ještě jednou. Tentokrát se video věnuje jen záběrům ze hry a to v celé své délce :-)

První gameplay video je tady!

6. června 2011 v 22:55 | Willy |  Tomb Raider
Podívejte se jak se Lara musí dostat ze smrtelné pasti, jak musí překonat zranění, zdolat blokády pomocí ohně a utéct sápajícímu se chlápkovi z bortící jeskyně. Tomb Raider na E3 v novém kabátu jistě šokuje.
Video můžete zhlédnout také zde.

Trailer je tady!

3. června 2011 v 17:25 | Willy |  Tomb Raider


Ke shlednutí ve vysoké kvalitě klikněte zde.
Na konci traileru uvidíte nápis Fall 2012, jsem tedy zvědav, co nás v příštím roce čeká (doufejme, že v příštím), když vývojáři potřebují tolik času. Věřím že jako AOD (tehdejší restart) to určitě nedopadne :-)