Květen 2011

Trailer již brzy

27. května 2011 v 17:37 | Willy |  Tomb Raider


Chystaný Tomb Raider bude mít (patrně asi) CGI trailer již před E3. Nová video upoutávka by se měla objevit 2.6. 2011, což je již následující čtvrtek :-)

Nová grafická úprava blogu

11. května 2011 v 16:37 | Willy |  Novinky na tomto blogu



Tak a máme tady opět novou grafickou obálku. Přeci jen, předchozí grafika už fungovala nějaký ten rok a tak se domnívám, že byla potřeba oprášit poněkud postarší kabát. Tento nový grafický vzhled však navazuje na ten předešlý, jen je trochu podrobnější. Hlavním motivem byl barevný nádech, který připomíná, respektive imituje starší opotřebovaný papír denního tisku. Ti, kteří mají monitor ve Full HD si mohou na jedné straně jako pozadí povšimnout kávových zrnek hnědého zbarvení a na druhé pak bílé textové grafiky na červeném podkladu. Pozadí se na první pohled k tématu jako je Tomb Raider dvakrát tak nehodí, avšak mojí myšlenkou bylo vnést do této grafiky trochu jednoduchosti, moderního stylu a nápaditosti. Tento nový grafický kabát by na vás měl dýchnout pocit pohody, volnosti a moderní doby. Doufám, že se vám bude líbit :-)

EDGE magazín prezentuje nového TR

8. května 2011 v 16:14 | Willy |  Tomb Raider


Magazín EDGE prezentuje TR s několika novými screeny ze hry.

PSN magazín o novém TR

8. května 2011 v 16:02 | Willy |  Tomb Raider


Scany z magazínu PSN k vidění zde :-)

Playstation magazín a nové screeny

4. května 2011 v 21:45 | Willy |  Tomb Raider


Několik nových obrázků si můžete prohlédnout na následujících oscanovaných stránkách

Magazín SPIELE a nové informace

4. května 2011 v 17:51 | Willy |  Tomb Raider


Několik velmi zajímavých nových informací ze hry Tomb Raider naleznete v německém herním magazínu SPIELE. Pozor, jedná se o spoilerové informace.
Dozvíte se, že v prvním dni ztroskotá loď Endurance, Laře se však povede dostat na břeh ikdyž za cenu maximálního silového vypětí. Druhý den se Lara ocitá svázaná v pytli hlavou dolů někde v jeskyni. Zjišťuje, že se zde lidé takto obětují nějakému rituálu, navíc nachází jednoho z členů posádky, bohužel již mrtvého. Po chvilce zjistí, že je někým pronásledována. Další den o kterém se v časopise píše je den čtvrtý. Lara se dostává do tábora, kde nachází těžce raněného Conrada Rotha. Ten jí dá instrukce a vyšle na první misi. Po splnění tohoto úkolu Lara obdrží základní výbavu k prozkoumávání terénních nerovností (myslím, že se jedná o horolezecký cepín). Úvod hry vypadá dle mne opravdu velmi zajímavě :-) Zde si můžete prohlédnout scany z časopisu, kde uvidíte mimo jiné detailní tvář Conrada Rotha a samozřejmě i Lary.

Další informace ze hry Tomb Raider

3. května 2011 v 18:15 | Willy |  Tomb Raider


Na internetových článcích se objevují další nové informace, např. že hra bude téměř skutečný survival simulátor. Lara si bude muset doplňovat energii nalezenou a ulovenou potravou, hra zachází až tak daleko, že léčit se budete prý pijavicemi. Ostrov by měl obsahovat centrální tábor, kde si budete moci vylepšovat dovednosti vaší postavy, odkud budete cestovat do jednotlivých zákoutí ostrova a díky vylepšení se pak dostávat do dříve nepřístupných lokací. Další nová informace hovoří o tom, že Lara bude vybavena instinktem tzv. jestřábího oka, což znamená, že rozhlédnutím se můžete zaregistrovat např. vlčí stopy, které jsou jinak nepostřehnutelné. Budete li se chtít tedy najíst, patrně budete muset vystopovat a přemoci smečku vlků. Mě osobně by se líbilo, kdyby mohla Lara nastražit past, vylézt na strom a pak se jen kochat ale to už se opět unáším ve svých nereálných představách XD. Doufejme, že díky takto atraktivnímu prostředí bude prozkoumávání ostrova vzrušením a nikoli nudou jako tomu bylo např. ve hře Assassins Creed. Tvůrci přiznali, že se nechali inspirovat filmem Batman začíná a 127 hodin, seriálem Ztraceni a fyzikálním modelem ze hry Half-Life 2. Léčebný systém pak bude asi podobný jako v Metal Gear Solid 3 XD To je prozatím ode mne vše :-)

Dva nádherné conceptural artworky

3. května 2011 v 18:00 | Willy |  Tomb Raider




Na prvním z těchto dvou koncepčních návrhů můžete spatřit Laru stojící uprostřed tajuplné vesnice, která využívá skalnatý terén ostrova a na pozadí pak vzpínající se posvátnou horou. Na dalším snímku vidíme Laru pohybující se po skalnatých útesech pobřeží, kde se nachází poslední útočiště všemožných vraků lodí a jestli se správně koukám tak i ponorek a letadel. Tento Tomb Raider prozatím působí jako skutečný převrat, uvidíme, jak se bude hra vyvíjet dál. PS. Držím vývojářům palce :-)