Jak vypadala recenze na prvního TR před 12ti lety

21. prosince 2008 v 12:04 | Willy |  TR I-VI
Před dvanácti lety spatřila vůbec poprvé světlo herního světa tehdy neznámá, ale velmi zajímavá hra Tomb Raider. Tehdy se jednalo o převratnou hru, kterou neměli jak recenzenti tak ani hráči pořádně k čemu přirovnat. Herní 3D grafika byla tehdy v prvopočátcích, tato hra ovšem byla již v té době o pořádný krok vpřed než ostatní hry jenž kopírovaly hry typu Doom či 2D adventury založené na principu "Point And Click" Myslím že by nebylo na škodu si takovou dobovou recenzi přečíst, ovšem kde sehnat časopis ve kterém byla recenze otištěna, když to je už tolik let. No obávám se, že strýček Willy má jedno malé eso v rukávu XD Totiž nemusíte prohledávat internet ani navštěvovat stoleté antikvariáty neboť já časopis ve kterém je tato recenze napsána a otištěna vlastním. Jednoho krásného dne jsem se rozhodl že půjdu do našeho sklepa, ofoukám staletý prach a časopis vyhrabu. No když jsem tam tak prohraboval ty herní magazíny narazil jsem ta na jejich nesčetnou várku kde jsou dobové recenze i na další díly jako jsou TR 2, 3 a 4. Nebojte, všechny tyto recenze si budete moci přečíst na mém blogu, ale aby toho nebylo moc najednou, budu sem přidávat jednotlivé recenze postupně. Nuže, nyní vám představím recenzi starou 12 let, vůbec jedna z prvních recenzi v ČR na tuto tehdy převratnou hru. Časopis je už drahocenná starožitnost XD Přeji příjemné čtení.

Protože se sem nevejdou scany svojí velikostí s čitelným textem, najdete je v těchto odkazech:
Tip: scan je čitelný pouze pokavaď si ho v pravém dolním rohu zvětšíte na plnou jeho velikost

Tomb Raider před 12ti lety: