TRU otázky a odpovědi + Anketa

5. září 2008 v 17:35 | Willy |  TR Underworld
Ahojík, na jedné internetové stránce věnované hře TR se objevil zajímavý článeček, tématicky se jedná o otázky a odpovědi směřované k vyvíjené hře TRU. Odpovědi na otázky poodhalují zase něco trochu nového, takže není na škodu si je přečíst. Jenom musím poznamenat, že můj překlad je překlad překladu angličtiny z francouzštiny, což znamená že některé věci jsou trochu nelogické a nesrozumitelné. Chceš li si otázky a odpovědi přečíst čti celý článek.

Pokuď vás zajímá více zde jsou uveřejněny odkazy :
Otázky všeobecně
1) Jak dlouhá bude asi délka hry?
TRU je jednou tak delší než TRL. Normální hráč dohraje hru za 8 až 10ti hodin, bude li chtít dokončit hru kompletně bude to kolem 20ti hodin, bude také hodně záležet jak budou hráči hru hrát.
2) Myslíte si žemá váš novodobý herní koncept oproti tomu předešlému (od Core Design) nějaké potíže které by ubíraly na životnosti této herní série?
Ne. Hra má dobrou životní úroveň, nabízí takové vymoženosti jako je pomoc na požádání, můžete použít i sonar. Přesto si skalní hráči a fanoušci stěžují, jsou totiž zvyklí na koncept Core Design. Ptají se po rychlém jednání. Nepřátelé a herní obtíž může být tlačena dále než kdy dříve.
Nicméně hráči nesmějí očekávat nového TR jako ty první díly, TRU je moderní akční dobrodružná hra, vyvinutá týmem Crystal Dynamics, která ale chce konkurovat Uncharted a Assassin's Creed.
3) Obávají se Eidos vydání očekávaného GTA4 na PC krátce před vydáním TRU?
Ne, oni míří na jinou audienci. Toto je poprvé po 7mi letech co vyjde TR na konci roku. Událost bude doprovázena spoustou doprovodných akcí které si zaslouží.
4) Kdy bude vydáno demo?
Podle nejnovějších zpráv je plánováno na Listopad.
5) Budou pozměněny mini-hry a hádanky na WII a DS? Budou tyto verze totožné s těmi originálními?
Ano. Úrovně a oblasti budou stejný. Hádanky které budete řešit na konzoli WII pomocí WII tyčí a na Gameboy DS pomocí speciální druhé obrazovky k tomu určené budou samozřejmě pozměněny. WII verze bude mít více věcí v inventáři. Více informací již brzy.
6) Jaký je vývoj PS2 a WII verze?
Jsou rozvíjení velmi podobně na tří hlavní verze.
Otázky z hraní
1) Je možné vypnout pomocné ikony a vysvětlování ovládacích prvků ve hře?
Mohou být vypnuty prostřednictvím menu nápovědy, to lze provést kdykoliv chcete.
2) Jak funguje systém obnovování zdraví ?
Pracuje podobně jako dříve. Když Lara ztrácí zdraví musí se léčit. Nachází různé předměty sloužící k tomuto účelu (často dobře skryté v vázách nebo rostlinách). Pomoci rychlého inventáře, známého z TRL a TRA, který se objevuje v dolní části obrazovky má hráč přehled kolik medipacks má.
3) Jak pracuje systém ukládání?
Jestliže hráč uloží hru a vypne jí, bude pokračovat ve hře tam kde jí naposled uložil. Navíc jsou ve hře ještě rozmístěny jistící checkpointy.
4) Jaké zde budou druhy pastí? Budou zde znovu bodce a valící se balvany ?
Ano, ale nebudou se příliš mnohokrát opakovat. Vše bude originálnější a mazanější.
5) Jak je to s linearitou hry ?
Hra je méně lineární než dříve. TRU bude nabízet rozmanité cesty. Otevřená prostředí dávají mnoho cest zkoumat a cení si zjistit.
6) Co poklady a bonusy?
Poklady jsou kontextové objekty: Nejvíce památek jsou skryty v vázách rozptýleni kdekoli v úrovních, často v tmavých koutech, těžce zpřístupnitelné a dobře hlídané.
7) Jak je řešený bojový mód?
Lara dokáže kopnout a praštit nepřátele. Se stisknutím mnoha tlačítek v daném sledu může efektivně a rychle skočit nebo kopnout. Ale vy musíte být hrozbou, jinak budete přemoženi vysokým počtem nepřátel.
8) Je motion capture použit napodruhé, je dobrou volbou? Plynulost pohybu stále vypadá na mnoha video záběrech trhavě. Bude to ještě nějak před vydáním hry vyřešeno?
Motion capture je velká výhoda v TRU. Dovoluje nám do hry začlenit více realisticky vypadající pohyby. Oni vypadají trhavě protože zatím nenavazují plynule na sebe, a toto musí být ještě poupraveno. To bude vestavěno před vydáním.
9) Umí hák popadnout něco, jako okraje a římsy, nebo to popadne jenom kruh?
Může být ukotven jenom na kruh. Na lištách nepracuje.
Otázky ze scénáře hry
1) Kolik cílů je tam?
6 nebo 7
PS od Wilou: Je jich několik. Lara nejprve hledá způsob, jak se dostat do podsvětí a pak teprve hledá objekty v tomto podsvětí. Tady jsou dvě části dokonce nejsou přerušeny jako v TRA více se dozvíte přečtete li si další otázku.
2) Budou úrovně postaveny na modelu TRL (jeden cíl je jedna úroveň) nebo jako v TRA?
Na první pohled to je jako v TRL.. Když vy budete v cíli, hra nebude přerušena informačním oknem o statusu úrovně.
3) Bude tam nějaká úroveň která bude jako vzpomínka ?
Ne.
4) Bude mít panství více místností než v TRL a TRA?
Toto je překvapení
Tak jakpak na vás článeček zapůsobil? Myslím si že tím jak se nám tak pomalu blíží datum vydání, tak tím se nám hra začíná tak trochu poodhalovat a vybarvovat, obávám se že nyní už stojíme v představách o hře nohami na zemi. Trochu mě napadá otázečka, zdali skutečně stihnou tvůrci hry trochu poladit tu plynulost pohybu, pač zatím to není (to co jsem tedy zatím viděl) to pravé ořechové, dále mě také zajímá, jestli to podsvětí bude v každé lokaci zvlášť a nebo to bude něco jako finále celé hry. Co vy na to?
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Lufík Lufík | Web | 5. září 2008 v 20:29 | Reagovat

Vážně skvělej článek :) to vypnutí ikonek a checkpointy mě vážně překvapili a už se strašně moc těším. Děkujiza to přeložení článku fkt paráda :)

2 veverka veverka | 9. září 2008 v 20:02 | Reagovat

no...ať to bude jak chce určo to bude super

3 kqjbjvqw kqjbjvqw | E-mail | Web | 31. května 2009 v 21:55 | Reagovat

QcCwuc  <a href="http://yrvqgfaesnoi.com/">yrvqgfaesnoi</a>, [url=http://utlknobbjbtj.com/]utlknobbjbtj[/url], [link=http://uggnkgkilfla.com/]uggnkgkilfla[/link], http://ysjghwhxgkid.com/

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama