TR VI (vzpomínka)

15. března 2008 v 14:45 | Willy |  TR I-VI
Tomb Raider The Angel Of The Darkness
V mých vzpomínkách
Jestli si na očekávání předchozího dílu nevzpomínám tak tady to je úplně naopak. O vývoji tohoto dílu jsem slyšel ze všech možných tisků. No nejvíce jsem se dočetl v PSM2 magazínu který jsem si kupoval poněvadž jsem vlastnil suprové PS2. Při vydání hry jsem si jí frčel okamžitě koupit. Ehm pamatuji si jak jsem jel v bílém tričičku a černých kraťáskách adidas (které nosím dodnes, ale už jen na sportovní činnosti) vláčkem do obchodu kde ho měli, koupil jsem si ho a zase frčel domů (ve vlaku jsem netrpělivostí strhl fólii a podíval se jak ona placka vypadá). Celou cestu tam i zpět jsem stihl do jedné hodiny jako fakt mazec. No a ihned jsem začal pařit. Úvod byl skvěle temný, pak mi vyskočilo menu kde jsem projel co zde je a našel tam dokument o tvorbě této hry a upoutávku na film TR - Kolébka života. No a nakonec jsem tedy dal New Game a hrál. No hra měla opět skvělé intro a najednou to tam vyskočilo: noc, déšť a Lara bez batohu v netradičně ryflovém ohozu. Jako ten ohoz byl fakt The Best, jak šitý na míru pro ní, její vzhled byl bombovéj a animace rovněž, trošku mi vadilo to ovládání, bylo takové pomalé a neohrabané. Adventůrový styl se mi zamlouval ale vše skončilo v levelu kde musíte zabít toho Boaze. Tam si totiž musíte přepnout na manuální ovládání a zaměřit ty jeho zadní poklopy, prásk, prásk a nazdar. Zde jsem trčel asi dva měsíce. Hodně jsem se taky vyvztekal v levelu Hala sezón zde mi dělalo nesmírné potíže splnit ten "dech hada" pač jsem nevěděl že Lara skáče přímý skok, ehm musíte podržet "L1" a stisknout tlačítko pro skok "O"(kolečko). No a nakonec ten závěr hry kdy Lara hledá zmizelého Kurtise mi přišel trochu po grafické stránce odfláklý a hlavně Lara měla zase ty šeredně příšerné brýle. Jinak TR AOD byl celkem zajímavým dílem který se ale mohl nechat ještě trochu povařit. Základní problém byl v herní fyzice která byla fakt šíleně zastaralá. Metal Gear Solid 2 je příkladem jak má fyzika ve hře vypadat, ale Hideo Kojima to dělá spíše s láskou k žánru, kdežto Core spíš nechali dobře rozjetý stroj na peníze aby sypal a sypal. No hra je to každopádně solidní.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 klaryk klaryk | Web | 15. března 2008 v 14:48 | Reagovat

ahojki jukni se prosím..... díky...

mimochodem super blogís!!!!! =cD

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama